Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AlterID

26. 7. 2009 20:49
Body

Body nemůžou nikomu dojít. Body se totiž neodečítají, ale přidělují. Doporučuji ke studiu zákon o silničním provozu.

0 0
možnosti

pk203

22. 7. 2009 9:31
No já osobně.....

No já osobně tedy dělám do záchodové mísy a poté splachuji...dělat do počítačů mi přijde poměrně nepohodlné (ale nevím nezkoušel jsem) ...

Úroveň článku ovšem přesně odpovídá tomu, že autor dělá do počítačů a líbí se sám sobě i na ošklivé fotce.....

Hlavně bych polemizoval s poslední větou "Co zkusit o víkendu jet podle zákona? " ..no už jste viděli že by vás nějaký zákon ochránil ? Co třeba zkusit o weekendu řídit podle zdravého rozumu.

0 0
možnosti

Mysel

24. 7. 2009 12:14
Re: No já osobně.....

Posledni veta by se mela do kamene tesat.

Bohuzel zvlaste prazdninovi/vikendovi ridici casto vypinaji mozek a jezdi podle choreho previdla, ze kdyz jedu pomalu, jedu prece bezpecne bez ohledu na to, jake kravoviny na silnici pacham. :o(

0 0
možnosti

PlusOne

21. 7. 2009 16:09
Včera jsem zabil

Je to podivné, jel jsem v obci padesátkou, pouštěl chodce, zastavoval na červenou, a rozjížděl se až na zelenou.

Přesto moje ohleduplné chování stálo život jednoho slimáka.

Kde, ptám se KDE se stala chyba????

0 0
možnosti

ippokorny

22. 7. 2009 9:17
Re: Včera jsem zabil

Nedodržel jste bezpečnou vzdálenost. P.P: 

0 0
možnosti

21. 7. 2009 0:41
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Kuk na strejdu

20. 7. 2009 18:50
Hanba autorovi za neznalost

Odkazovaný článek pana Čunderlíka má nadpis "Oranžová na semaforu značí: "připrav se", nikoliv "stůj jako balík". Což je přesně v souladu s odst 2 písm. b) §70 Zákona o provozu na pozemních komunikacích. Znamená to připravit se, aby se na zelenou mohlo jet. Takže pan Pokorný nám na jednu stranu volá po dodržení zákonů, na druhé straně jejich dodržení okamžitě kritizuje, protože "Co je přednější, dojet domů nebo vyrazit a zabít či být zabit".

Ještě větší neznalost projevil v souhlasu s tvrzením " Oranžové světlo tam bliká proto, že jste měl dávat

pozor! A bylo to, měl spoluvinu nehody.". Odstavec d) výše citovaného zákona jasně praví, že blikající oranžové světlo znamená, že NEJDE O KŘIŽOVATKU ŘÍZENOU SVĚTELNÝMI SIGNÁLY, žádné, že si má dávat pozor.

Takže opět - pan Pokorný volá po dodržování zákonů, ale sám ani neví, co ty semafory ukazují. Trapnost nad trapnost.

Svítí-li žluté světlo Pozor! přerušovaně, nejde momentálně o křižovatku s provozem řízeným světelnými signály.

0 0
možnosti

georgetown1

20. 7. 2009 15:15
NESMYSLY

Takovou hromadu polopravd, nesmyslů, fantaskních příhod z druhé ruky a nesmyslných návrhů už jsem dlouho nečetl...

Já řídím pravidelně a žádné sebevražedné sklony u řidičů nevídím, naopak sledují zlepšující se tendenci, více slušnosti a ohleduplnost, než v minulosti.

Vidím ale spoustu PaCHů, jak měří na nejrovnějších úsecích a nekontrolují to co mají, vidím občas zabedněnce, kteří řídí podle předpisů, ale ne podle rozumu (pletete si "bezpečně" s "podle předpisů")..

ale brát vám zabedněncům vaší iluzi, že psychotesty nebo represe něco zlepší asi nemá cenu, že vychovávat řidiče k pozornosti a přemýšlení, omezování zbytečných regulací a značek a investice do přehledných křižovatek a bezpečných připojovacích pruhů by bylo mnohem víc je zcela MARNÉ

0 0
možnosti

venca68

14. 7. 2009 13:16
Takže jak dopadl tento víkend?

Bohužel, byl jste příliš velkým optimistou. Mrtvých nebylo 5 ani 10. Bylo jich 11.

0 0
možnosti

Tapeer

11. 7. 2009 11:57
Pane Pokorný

právě jsem si přečetl vaši reakci na můj včerejší krátký příspěvek, a musím rovněž reagovat... ta dopravní nehoda vašeho kamaráda mi stále není jasná... jedná-li se o křižovatku řízenou světelnými signály, které byly v době DN přepnuty do režimu "blikající žlutá", tak je přednost v jízdě na této křižovatce upravena svislými dopravními značkami... uvedl jste, že váš kamarád jel po hlavní silnici, proto vylučuji možnost tzv. přednosti zprava... řidič vozidla přijíždějícího z vedlejší musí vždy dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím po silnici hlavní, je to tzv. důležitá povinnost, proto v případě střetu v prostoru této křižovatky je viníkem nehody vždy a pouze ten, kdo tuto povinnost poruší... žluté blikající světlo má v tomto případě stejný význam, jako kdyby semafory vůbec nebyly v provozu... Jak policista prokázal vašemu kamarádovi podíl na zavinění této dopravní nehody??? Domnívám se, že si váš kamarád nechal dát pokutu pro nic za nic, patrně jen z rozmaru vyšetřujícího policisty...

0 0
možnosti

ippokorny

11. 7. 2009 13:33
Re: Pane Pokorný

Vydržete, asi do týdne bych ho mohl sehnat a zeptat se. P:P.

0 0
možnosti

ippokorny

11. 7. 2009 8:50
Má někdo nějaký nápad, než pošleme blog do temné minulosti?

Já jsem navrhnul dvě levná řešení proti neukázněným řidičů a dalo by se říci, že nikoho nezaujala. Aspoň můj návrh nestál asi těch 150 miliónů, jako na to vydalo MInisterstvo dopravy se stejným úspěch, tedy nulovým, neboť já je viděl pouze na internetu a kvalita děsná, takže k ničemu a v televizi to možná bylo, ale to nesleduji.

A zde čtu pouze obecné řeči, přemýšlet, předvídat, to je stejné, jako kdyby jste drogově závislému či "psychopatovi" vykládali, že má být ohleduplný, předvídavý, dodržovat zákony, to je naprosto k ničemu. P.P:

0 0
možnosti

Tapeer

11. 7. 2009 13:19
Re: Má někdo nějaký nápad, než pošleme blog do temné minulosti?

Já bych měl řešení alespoň pro ty neukázněné řidiče, jak uvádíte, kteří vjíždějí do prostoru křižovatky aniž by mohli tuto bezpečně a plynule projet, čímž poté při změně signálu tvoří překážku vozidlům v příčném směru... tyhle šoféry fakt nesnáším a viděl bych jako přínosné, kdyby na každé takové křižovatce, kde tyto problémy nastávají (konkrétně mám na mysli Prahu a např. křižovatky Karlovo nám.- Ječná, Ječná - Štěpánská, křižovatky na magistrále od Nuselského mostu po Vinohradskou, ale třeba i Letenské nám., Jiráskovo nám. apod. ) konal dozor policista alespoň v době největších špiček... je to řešení levné, neboť policista je stejně ve službě, jen s tím rozdílem, že by nebyl u radaru, ale tam, kde je to skutečně třeba... ty přestupce si může bezpečně odstavit někde stranou a patřičně je "odměnit", jsem si jist, že ostatní řidiči křižovatkou normálně projíždějící, by mu jistě nespílali...

0 0
možnosti

peterudes

10. 7. 2009 17:40
oranžová značí připrav se

dovolím si reagovat na větu o mem blogu v článku pana Pokorného. Článek se jmenoval Oranžová na semaforu značí: "připrav se", nikoliv "stůj jako balík" a článek pojednává o nešvaru, kdy řidiči stojící na semaforu, místo toho aby sledovali co se děje, nedělají nic a nesledují semafor. Na oranžovou (nebo žlutou - jak chcete) má být řidič prostě připraven a na zelenou se má rozjet. Je snad logické, že bude sledovat křižovatku a v případě, že zde bude nebezpečí, nebo bude křižovatka zacpaná tak nepojede. Osobně do křižovatky nevjíždím, když je zacpaná a mnohokrát jsem zůstal stát na zelenou - přeci nebudu blokovat křižovatku jenom proto, že je zelená,naopak když řidič prostě nesleduje světla a pak zdržuje ostatní řidiče, tak je potřeba na to upozornit. Tedy ještě jednou pro lepší pochopení, článek je o tom, že na oranžovou by měli řidiči zbytstřit a zařidit jedničku a na zelenou, v případě že je křižovatka volná, se rozjet. Toť vše.

0 0
možnosti

ippokorny

11. 7. 2009 8:37
Re: oranžová značí připrav se

Já samozřejmě rozumím, ale bojím se toho, že někdo nebude sledovat (třeba ženská s mobilem u ucha, chlapi mají hand free) a vyrazí a bude problém. Naše auto řízené Pražákem bylo v Praze nabouráno, když nějaká děčíňanka nedávala pozor na žlutou a napálila do něj. Takže opakuji, já preferuji větší bezpečnost před rychlejší jízdou a to je ai rozdíl našich názorů. P.P.

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.