Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I80v41a84n 38V27e91s46e35l35ý

16. 4. 2019 12:16

Je to několik let co jsem zaznamenal diskusi o zkouškách v autoškolách a tam, já to vzal za hotovou věc, bylo řečeno, že ze zkoušky má být kamerový záznam. Víte někdo zda to tak je nebo není.

No a k těm automatickým systémům bych opakoval co jsem napsal u jiného blogu předevčírem - dle amerického psychologa už jen automatická převodovka řidiče zklidňuje tak, že se málo věnuje řízení, další asistenty mohou (a ze zkušenosti mé bývalé kolegyně), dle mého, podvědomě nebo dokonce vědomě přispívat ke snížení pozornosti řidiče na provoz ve smyslu jak to řekla řidička kamionu kolegyni - "já vás nabourat ( pozn. jednalo o trojnásobné ťuknutím do zádě vozu při popojíždění v koloně) nemohla moje auto zastaví samo".

0 0
možnosti
Foto

Ano, nejméně dopravních nehod způsobují auta šlapací, protože šlapání vybičuje Vaši pozornost na maximum. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.