Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A68d55a24m 32P26o29c57h60e 7928696750375

Skvěle napsáno, karma. Nikotinoví feťáci patří do léčeben. A kouření blíže než 3 metry od kohokoli jiného bych klasifikoval jako pokus o vraždu. Pokud někdo smí vedle mě kouřit, tak já mu smím nastříkat do obličeje kyanid.

0/−1
11.12.2016 17:56

K63a92r55e63l 32B40e41d96ř60i80c53h 7193573593961

Ač nekuřák, tak vedle sebe budu mít radši 100 kuřáků než psychopata jako jste vy.

+2/0
11.12.2016 21:45
Foto

V87á78c18l15a75v 74C45h90u26c46h34m32a 6455711418966

Pokládáte si otázky ohledně kouření, protože vám kuřáci smrdí. Vidíte některé souvislosti ale jiné vědomě či nevědomě přehlížíte. Kupříkladu zastávky. Jak bude definován prostor zastávky? Kolik metrů od sloupku určujícího že daný chodník je rovněž zastávkou se nebude smět kouřit? Kuřáci si poodstoupí, ale jako na potvoru půjde vítr směrem k zastávce. Co pak, budeme regulovat vítr?

Kuřáci podle vás smrdí. Podle mě ne. Jen někteří smrdí, bez ohledu na to jestli kouří nebo ne. Znám docela dost kuřáků o kterých byste to nevěděl, pokud by si před vámi nezapálili, nebo pokud byste si opravdu nečichal hodně zblízka k jejich ústům. Je to otázka hygieny a nikoliv kouření.

Zdravotnictví: pokud by si měli platit vyšší pojištění, tak jste pro aby si jej platili i všichni v rizikových a stresujících profesích? Nebylo by smysluplnější tedy naopak povinné pojištění zrušit a ať si každý nese odpovědnost za své zdraví sám a na své náklady?

+6/0
11.12.2016 13:44

V77o39k13o11u68n 84V94l90a98d94i97m90i86r 8112158739668

Nevim kde pane Chuchmo zijete, ale dovedete si predstavit treba nastupni ostruvek?

Tam je to snad jednoznacne, co myslite?

0/0
11.12.2016 16:39
Foto

V32á68c80l83a63v 10C62h28u12c39h27m96a 6175941358286

Ano ale jednak se zákon netýká jen nástupních ostrůvků a druhák také vím že nástupní ostrůvky bývají někdy třeba i 50 m dlouhé, a zákaz kouření ve vzdálenosti 50 m mi přijde nesmyslný, když může kdokoliv kouřit mimo tento ostrůvek vzdálen od vás třeba jen 2 metry.

0/0
11.12.2016 17:24

J83a75n 78Z54á57t38u12r82e27c16k79ý 9763533147242

No a mate nejaky konstrutivni navrh, jak tedy koureni za zastavkach resit? Nebo snad tvrdite, ze zakon, ktery nelze stoprocentne vymahat, je nesmyslny?

0/0
11.12.2016 17:36
Foto

V41á60c65l23a12v 59C22h23u38c50h82m65a 6545771928906

Chcete řešit společenský problém, který neexistuje? 8-o

+2/0
11.12.2016 17:43
Foto

P10a72v72e12l 35P35o29k18o93r65n97ý 2666574290852

Vy tu říkáte, že v zákonu by měl být přesně definován prostor zastávky. Ale to je podle mě běžný omyl. Zákon chtěl říci, že kuřák nemá obtěžovat, tedy má být přesně tak daleko, aby neobtěžoval, třeba 100 metrů.

Mě irituje, když se do zákona dává něco jako, že na dálnici s jezdí vpravo a že kdo nepojede, že dostane pokutu, a to vše jen kvůli těm hlupákům, co jedou v prostředním pruhu a odmítají uhnout do pravého.

Dříve stačilo desatero. Nikoho nenapadlo, že by obtěžoval druhé. Tedy ano, doplnil bych do desatera: Pomni, abys neobtěžoval druhé. A tím by byl vyřízen ten prostor zastávky.

Kouření mi nevadí u žen, k mužům nečichám.

Na Novém Zélandu není zákonné zdravotní pojištění, ale jsou tam inteligentní lidi a ví, že pojistka je nutná. Jenže u nás jsou lidé, co nechápou, že by se měli pojistit a pak by nemocní brečeli do médií. A toho se chytají socani a nutí lidi se povinně pojišťovat. A tím dělají problémy.

0/0
12.12.2016 0:04
Foto

V73á97c24l84a46v 51C81h33u67c71h61m50a 6135741718566

Já neříkám, že by měl být v zákoně definován prostor zastávky. Já říkám, že ohleduplnost nelze nařizovat zákonem a pod záminkou jakéhosi páchání dobra rozsévat zlo. A pošlapávání práv a svobod je jednoznačně zlo. A jen upozorňují, že jakmile začnete zákonem řešit problém s lidskou slušností, netolerancí a neohleduplností, vyvoláte tím jen další problémy.

Inteligentní lidi jsou i u nás, ale jako v každé jiné společnosti jsou zde i nezodpovědní hlupáci, kteří by se nepojistili. No a co? Tak by se nepojistili, Tak ve chvíli kdyby se jim něco stalo, tak by si vše platili na dřevo a kdyby neměli z čeho, tak jejich chyba. Pokud by bylo někomu takových lidí líto, tak ať jim klidně pomůže, ale ze svého. Socani dělají problémy, protože většina společnosti smýšlí socialisticky a dovolí jim to tedy.

+1/0
12.12.2016 8:54

M14i34r24o79s13l80a11v 87B16u40č56e29k 6453613541644

Článek jsem očetl, hezký, až se mi kouří z hlavy. Sděluji - to přece není o kouření ! Ctnostné vize, toho už ale opravdu - opravdu !, správného, tady ale smrdí daleko déle a trvale ! Ó, jak je to jednoduché ! Více regulací - kontroly - přikazování - méně rozumu a omezení práva alternativy a vlastní volby . To je ta správná cesta - Budeme více svobodní ! ... Ba, ba - Odkládám tedy rozum svůj a hledám tu Brožůůru ... Bude pondělí, jakou nohou asi bude dobré vykročit !? ... Obávám se, že tato doba opět začíná smrdět ! ... :-)

+5/0
11.12.2016 13:18

J18a64n 19Š67e39s92t55á48k 3288499149394

Jen si dovolím podotknout, že kuřáky na zastávkách vídám spíš výjimečně, a když už, tak se takový jedinec drží stranou:-)

+2/0
11.12.2016 11:40

J73a84r26o43s31l18a92v 42Č43e49r81v91e95n36k78a 1161948618868

Tolik lidí se obouvá do kuřáků, ale kuřáci platí přímou spotřební daň z cigaret. Nikdo se ale nediví, že se platí spousta peněz uživatelům drog, kteří do rozpočtu nepřispějí ani korunu (žádná spotřební daň, žádné DPH), naopak se jim říká NEMOCNÍ! Kolik peněz navíc zaplatí ti, kteří jedí tučné, sladké...? Kolik platí ti, kteří v autech jezdí jako dobytci, následně bourají a jezdí pro ně sanitky, létají pro ně vrtulníky? Sice se jim zvedne povinné ručení, ale oni přejdou k jiné pojišťovně, která jim nabídne původní bonusy, aby je přetáhla od konkurence. Ty samé pojišťovny pak brečí, že vyberou málo a povinné ručení zdraží všem! A když už to vezmu ad absurdum, policie existuje proto, že jsou kriminálníci, kteří na ně také nedávají nic navíc! Nad tímto se nikdo nepozastaví, ale do kuřáků se navážet je snadné, že jo!?

+4/0
11.12.2016 10:30

D16a26n95i41e48l 64Č13e27r21n77ý 8744615635758

Navíc kuřáci umírají o 10 let dříve než nekuřáci, takže stát ušetří značné sumy na důchodech.

+2/0
11.12.2016 10:57

M70i24l31a24n 23S96t36e68h22l31í68k 7820269703131

A teď si položte otázku: Není to od těch kuřáků hloupost, že formou spotřební daně cpou peníze do chřtánu státu, který je k nim tak nespravedlivý ? :-)

0/0
11.12.2016 11:49

I23v49o 53Ž65á61č97e23k 9760522769777

Je to jejich věc,

0/0
11.12.2016 13:16

M27i90l80a63n 67S87t27e25h34l22í56k 7910809643601

Ano, je to jejich svobodné rozhodnutí. Úžasná svoboda - platit jako trouba. :-)

0/0
11.12.2016 13:48

I46v14o 73Ž71á65č47e42k 9230972389307

Ano, i takovou svobodu má člověk mít. Ostatně článek a diskuse jsou o něčem poněkud jiném.

+1/0
11.12.2016 16:09

M95i11l77a57n 46S77t46e44h78l44í87k 7580639803641

Já jsem ovšem nereagoval na článek, ale na váš příspěvek. Jen pro pořádek. :-)

0/0
11.12.2016 16:59

D11a45n90i65e56l 72Č10e11r61n19ý 8124805215398

To není to nich hloupost. Stát prodejem a výrobou cigaret z nich udělal feťáky a dál z nich ždímá peníze.

0/0
11.12.2016 18:31

J84a77n 82Z34á46t91u25r47e76c74k78ý 9543453857252

Nechapu argument, ze pokud nekomu vadi koureni v hospodach, nemusi do nich chodit. Z teto logiky by vyplyvalo, ze legalni muze byt cokoli, cemu je mozne se snadno vyhnout. Je to jakoby si nejaka samoobsluha dala na dvere nadpis "obcas vas osidime" nebo "zkazene jidlo".

+1/0
11.12.2016 10:04

M58a55r20t90i10n 46L95a31c41o 7803576948

"Šidenie", skazené jedlo = nelegálne.

Fajčenie = legálne.

To je ako v pomocnej škole...;-D

+1/0
11.12.2016 10:28

M10i26l48o43s96l34a15v 92J65o15s33í27f88k48o 6622686263862

od května bude kouření v restauracích nelegální!

0/0
11.12.2016 11:01
Foto

M12i36l24o84š 12F62. 91P89e21c92h87a55r 3503531870955

Ještě to není na 100 % jisté. Asociace hotelů a restaurací se obrátila na Senát, protože jí ten zákaz připadá likvidační:

http://zpravy.idnes.cz/asociace-hotelu-a-restauraci-zakon-o-zakazu-koureni-fh5-/domaci.aspx?c=A161209_174028_domaci_jkk

0/0
11.12.2016 19:37
Foto

P25a31v37e40l 81P29o40k91o59r53n31ý 2916124610822

Když vám vadí třeba bordely, tak do nich také nemusíte chodit. Já nepsal vyhnout, já psal, že když máte volbu.

+3/0
11.12.2016 10:48

J37a15n 53Z78á31t80u25r23e84c51k17ý 9233223147192

Smysl meho argumentu je jiny: kdyby mi vadil bordel, nejdu do nejdu do nej a necham ho napokoji. Ale kdyby v bordelu byli nezletili zamestnanci, zadal bych zasah zakona, rozumime? Stejne bych ja Vam nemohl rict, at nechodite ke mne do sklepa, kdyz Vam v nem vadi varna pervitinu.

0/−1
11.12.2016 10:54

J63a79n 38Š91e33s41t40á84k 3148819949314

Naštěstí nemusím chodit do hospod, kde řádí opilí ochmelkové, tak si vždy vyberu tu, kde je klid;-D

0/0
11.12.2016 11:42

J35a58n 41Z98á86t58u19r60e50c96k73ý 9653253987172

Tak pokud takovy vyber mate, jste stastlivec.

0/0
11.12.2016 12:41
Foto

M51i88l74o16š 28F86. 49P89e51c63h19a37r 3503951290485

A protože argument některých nekuřáků je, že oni volbu nemají(*), je docela možné, že po kuřácích přijdou na řadu opilci. :-/

-----

argument naprosto sobecký, protože o cizím majetku chtějí rozhodovat z pozice „JÁ, MOJE práva, JÁ!!!“

+1/0
11.12.2016 19:39

A96n36e58ž89k63a 53J 51Ř29e63h12o53ř68o65v15á 8726768

A co na tom nechápete. Vy jste "jiný?"

0/0
11.12.2016 12:05

V33o34k88o95u39n 75V75l43a84d68i88m45i77r 8312678639308

Do zahulene hospody samozrejme nepachnu. Ovsem co s kurakem ktery si da na zastavce posledniho couda nez nastoupi do tramvaje a pak vam to vyfoukne do obliceje?

0/0
11.12.2016 12:26
Foto

V57á76c38l65a19v 52C97h46u55c51h26m43a 6795331468896

Fakt se vám to stává? Kde to proboha žijete. Mě se to za můj víc než padesátiletý život ještě nestalo.

+3/0
11.12.2016 13:47

V41o14k26o17u33n 19V30l60a24d14i94m64i15r 8502428439888

A uz jste nekdy tramvaji jel?

0/0
11.12.2016 16:40

J47a18n 37P43a21l23l80a89s 1582826333592

V Čechách se mi to nikdy nestalo, a to jezdím MHD denně. Ovšem v Německu ji nepoužívám, takže nemohu soudit.

+1/0
11.12.2016 19:32
Foto

M10i15l45o51š 55F45. 27P51e56c96h47a55r 3773501150575

Chápete to špatně. Nic jako lidské právo na hospodu neexistuje. Jako se nedožadujete v knihovně, aby vám nalili pivo a uvařili guláš (nejste cílová skupina), proč se dožadujete, aby se v kuřácké hospodě nekouřilo, když také nejste cílová skupina?

+2/0
11.12.2016 19:34

F42r41a14n19t81i53š42e24k 18L55u30f89t 2453268738

Jak to je s ekonomickou stránkou kuřáků v zemi jsem si kdysi zjišťoval a vypadá to tak, že kuřáci mají bohatě předplaceno, i v případě že bychom jim naúčtovali léčbu nemocí z kouření. Což je ale nespravedlivé, protože i nekuřáci se léčí s rakovinami a infarkty, akorát ve vyšším věku, takže je vůbec otázka, jestli léčení kuřáků během jejich kratšího života stojí celkově víc než u nekuřáků? Určitě ale umírají dříve (prý v průměru o 10 let) takže společnosti ušetří nemálo na zabezpečení důchodců. Vidím to tak, že kuřáci společnosti tvrdě platí za to, že své okolí obtěžují

+3/0
11.12.2016 9:46
Foto

M35i96l11o23š 98F58. 22P59e15c25h91a42r 3503701810655

Myšlenka na vyšší zdravotní pojištění vypadá spravedlivě, ale za současného stavu věcí (kdy jde o pojištění výhradně podle jména, de facto je to daň) bych to považoval za pokutu. Navíc vzhledem k tomu, kolik kuřáci zaplatí na spotřební dani + kolik stát ušetří na důchodech (kuřáci umírají předčasně) pokutu nesmyslnou a diskriminační.

Kdyby šlo skutečně o pojištění, tak platí KAŽDÝ podle svých zdravotních dispozic a životního stylu, nepůjde o jednostrannou šikanu kuřáků.

+3/0
11.12.2016 9:22



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.