Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Gottwaldovi vnuci, Husákovy děti, jedno lepší než druhé, tedy hloupé...

0 0
možnosti
Foto

Ale je jich tady až hanba. :-P

2 0
možnosti
JZ

Upozornuji na rozdil vyznamu Gottwaldovi vnuci (vnuci jisteho Gottwalda) a gottwaldovska vnoucata - jsou vnoucata z Gottwaldova (neznamo ci).

1 0
možnosti
PP

Já to chápal tak ve smyslu Husákových dětí. Ale nestrašte mě, mě stačilo, že jsem se raději 2× ubezpečil, že Husákovy děti jsou na konci s "y" a Gottwaldovi vnuci s měkkým "i". Ta čeština.

1 0
možnosti
SB

Vy jste se nad tím zamyslel na základ článku nějaké hany Lipovské.

Mně už dávno předtím stačilo to, co Piráti sami o sobě prohlašovali, že je to jejich program.

A kdyby mi to tehdy nestačilo (jak píši, ono mi to stačilo, ale prostě "kdyby ne"), tak by mě z jakýchkoli iluzí o nic vyléčila jejich přízeň squatterům v Klinice.

Považuji je za ještě komunističtější než současnou KSČM, kterou samozřejmě také nevolím.

6 0
možnosti
ZD

Je starou pravdou, že ti kdož stojí na rozdílných krajích politického spektra k sobě mají velmi blízko svými zády.

5 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,24
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.