Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e25t63r 96M81a87c52h77á30č29e82k 9567364933

Podle mě je i pro méně atraktivní letiště využití. V Německu taky fungují lesní letiště - Hahn, Weeze ... atd. Chcete letět hodně levně a máte na místě někoho kdo Vás vyzvedne? V takovém případě si dovolím tvrdit, že je to smysluplná alternativa letů na hlavní, a tím pádem drahá letiště.

TOHLE podle mě není ten zásadní problém.

Problém je, když vyčuraná aerolinka typu Ryanair začne lety na tato místa prodávat jako Frankfurt (Hahn - odhadem 100 kilometrů) nebo Düsseldorf (Weeze - odhadem 70 kilometrů, totální díra v lese na holandských hranicích), a někdo méně pozorný jim na to skočí. To by se pak klidně mohlo stát, že budete s Ryanairem létat na letiště Praha-Pardubice :-/.

0/0
23.9.2016 12:12
Foto

P22a49v41e17l 88P29o82k72o97r46n68ý 2346384640202

To ano, ale oni to letiště nestaví, oni ho již mají, a rozhodně na něj nečerpají dotace EU.

A ta vzdálenost, kolik je to od letiště do Říma, 40 km? A kolik v Moskvě mezi letišti Domodědovo a Šeremětěvo . My to jeli přes hodinu. Ano, je potřeba ty "vyčurané" hlídat a počítat s tím.

0/0
24.9.2016 10:53

P98e28t18r 13M96a82c27h38á42č73e27k 9167284803

No tak letiště Karlovy Vary, Brno i Ostrava které v článku zmiňujete taky už postavené jsou ... a jistě, stavět zcela nová letiště typu České Budějovice či Ústí nad Labem pravda smysl postrádá, ale nejen z důvodu napojení na infrastukturu, ale z důvodu obecné nesmyslnosti / nedostatečné spádovosti okolí.

0/0
24.9.2016 14:07



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.