Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a94r59t52i98n 32S31v25o62b65o24d53a 7285307406722

Pěkně napsané!

0/0
30.9.2016 11:11

S83t65a84n74d43a 29N30o93v32á60k 8359173866934

:-) JSem důchodce, moje cenová hranice pro auto z bazaru je 30 000 ! Musí být po technické. Samozřejmě vybavené tažným zařízením a rádiem. Činím tak už roky, i za svého aktivního života. JEnom jedno jsem měl nové-Škoda 110 LS, stálo 58, po slevě 53. Ročně ujíždím asi 10 000 km i více, jezdím denně a moc se mi to líbí! !!

+2/0
14.9.2016 12:33

J80i71ř73í 46J93i50r30o52u51d15e32k 8656609434104

,,K čemu šrotovné?"

Nejde o nic jiného, než o další ,,nástroj", spíše však ,,berličku", pro jakés takés udržení trhu a obratu na něm. Význam bude mít spíše pro práv. i fyzic. osoby, než pro občana jako takového, ač nepřímo i pro něho. Zaměstnanců odvětví nevyjímaje.

+1/0
14.9.2016 10:52
Foto

P26e47t89r 82Š55i36n85d43e96l95á46ř 8119786795354

Naši vysokopříjmoví zákonodárci (v počtu 281 kusů) by si měli odsouhlasit, že pro omlazení vozového parku v ČR si každý rok každý z nich koupí nejméně 3 nová vozidla.

+3/0
14.9.2016 10:25



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.