Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D13u32š38a19n 73D56o92u72š40a 1735335218108

Další řešení pseudoproblému. Proč by si cyklista v parném létě nemohl dát pivo? Každý si může vyzkoušet jakou dávku snese. Já kupříkladu vím, že tři piva nemají na nic vliv. Jednou jsem zkusil osm a kolo následně vedl. Jednoduše proto, že jsem se na něm neudržel. Dnes nepiju vůbec, ale žádný zákon na moje rozhodnutí neměl vliv. Mnohem větší riziko číhá na frekventovaných silnicích. Tam jde o život, alkohol nealkohol. Ale my se holt musíme přezákonit až do úplného zblbnutí.

0/0
28.8.2016 8:50
Foto

L63e33o60n 52T25o83m12e33v 2795497340900

Proč 0,8 ? Alkohol v krvi zjistit jen u zaviněné nehody a potom sankce.... zabavit řidičský průkaz, zaplatit vzniklou škodu pojišťovnám i poškozeným osobám

+1/0
28.8.2016 5:32

S59t30a38n80d92a 59N71o65v18á36k 8719283326484

:-).....Pánové diskutéři ! O,8 prom. bylo schváleno ! Já na kole nejezdím tak je mi to jedno. VZhledem k bohaté diskusi o nehodách zaviněných opilci, pusťte si někdy ráno radio z celostátním působností a poslechněte si kolik je za tu dobu nehod. A všichni byli střízliví, nebo blbí, nebo frajeři, kteří si dokazovali v supermoder autě, že jsou nesmrtelní ! Jaké % nehod,(smrtelných je zaviněno opilými řidiči? Existuje nějaká statistika ? Já to odhaduji tak, že 99 % nehod zaviní řidiči střízliví! Ve světě se povolená hranice pro řidiče pohybuje až do 0,6 prom.

JSme my méně zodpovědní než oni? Samozřejmě nehoda způsobená alkoholem se přiměřeně prodraží ! Proč by to u nás nešlo? Jak říkám....a to už jsem hodně starý a mým hrdlem proteklo hafo alkoholu,......kdo tomu nerozumí, ať se do toho nepouští! Každý dospělý je svéprávný a za své jednání plně

zodpovědný ! !!!!!!

+2/0
27.8.2016 21:11

B47o67h47u66m67í29r 97Š34i88m81e68k 3201530564284

Omezovat cyklistu, ale i řidiče auta, že nesmí vypít ani jediné pivo, jediné deci vína nebo jediného prcka je produkt levicového populismu. A navíc alkohol v těchto mírách je to řádná prevence srdečního infarktu.

Každý musí znát svoji míru! A když nesnesu ani cuc, tak nesmím ani okoštovat! Když piji alkohol, nesmím bourat. Nabourám-li, měl by být alkohol přitěžující okolnost. Bohužel v našem státě, kdy všichni jsme si rovni, jen někteří jsou si stále rovnější, máme občany, kteří v opilosti opakovaně nám rozbíjejí auta a stále jsou prakticky nevinní a rozbíjejí naše auta dále! Proč?

A návrh našeho "přítele"? Předvolební populismus, nic víc! Ale nedivím se mu. Kdyby mi zaměstnavatel prodával na pracovišti prcka za 6,-Kč a toleroval mojí opilost v práci, tak bych možná myslel stejně!

:-)

+6/0
27.8.2016 11:21

J17o78s52e88f 83N82o96ž71i44č59k80a 5725481449556

Jen k té první větě: produkt populismu to zcela jistě je, ale proč zrovna levicového? 8-o

Váš problém je bohužel v tom, že taháte ideologii i do věcí, které s ní nijak nesouvisí...

+1/−1
27.8.2016 13:43

B95o87h33u91m44í64r 65Š41i81m66e70k 3611950494984

Pro levicový populismus je typická snaha řídit a umravňovat společnost. Bez svobody, jistě!

Z pravicového populismu Škromacha určitě neobviňuji. To je takový ten zemanovský populismus, co lidi rádi slyší i bez politiky. Jistě.

+1/0
27.8.2016 13:57

M33i48l28a19n 89S29t92e75h43l64í64k 7700749323171

Rozumný člověk při výletě na kole nevypije na posezení 3 piva, nebo sedmičku vína. Pokud si při c e l o d e n n í m výletě rozloží konzumaci těch tří (desetistupňových) piv rovnoměrně dejme tomu po dvou-třech hodinách, stačí v pohodě akohol odbourat a určitě se bude po celou pohybovat pod hranicí 0,5 promile (což se mi zdá rozumnější hranice, než těch 0,8 promile), takže ani nepotřebuje zjišťovat, jestli je v normě. Pití vína při cykloturistice se mi nezdá moc vhodné, protože při stejném objemu alkoholu do sebe člověk dostane mnohem méně tekutin.

+9/0
27.8.2016 10:13

B48o34h84u53m35í71r 32Š29i63m82e52k 3231200164264

Když už by měl návrh projít, tak bych byl pro 0,8 promile, abych nemusel sebou vozit testy na alkohol!

:-)

+3/0
27.8.2016 11:23

V22l44a75d93i60m57í34r 30H35r64u76b94ý 4567573784989

Škromach bude obhajovat senátorský post (a dobré korýtko). Musí tedy oslovit své voliče. A dobře ví, že jsou to spíše pivní (vínoví) skauti. Tak se zviditelnil (jinak to neumí).

Většina (nesmyslných) zákonů (respektive jejich nejblbějších částí), je zde jen proto, ža se poslanec chtěl zviditelnit, nebo nechal zlobovat (rozuměj: zkorumpovat, jakkoliv).

+4/−3
27.8.2016 10:12

B93o65h58u59m32í37r 20Š94i72m60e26k 3971540164764

Škromach má mustr v Zemanovi. A u toho taková "lidovost" funguje dobře!

+1/−1
27.8.2016 11:27

J78o65s37e47f 52N36o98ž37i56č89k10a 5645271709946

Nechci se Škromacha zastávat, ale on se o zrušení nulové tolerance alkoholu pro cyklisty snaží již delší dobu.

+1/−1
27.8.2016 13:46

P36e71t16r 14S52k29á53l56a 2667894160640

A není lepší řešení analogické té německé neomezené rychlosti (na některých dálnicích). Prostě neřešit tady nějaké ještě povolené limity (nulová tolerance pro cyklisty je nesmysl) a řešit až případné následky. Pokud někdo zaviní nehodu pod vlivem, ať si nese následky.

+6/0
27.8.2016 9:57

V98l87a95d17i31m80í58r 10H26r90u30b41ý 4567663664319

Pro alkohol to ovšem neplatí ani tam.

Obecně: prevence je vždy lepší, než řešení následků.

+1/−2
27.8.2016 10:13

P13e41t37r 55S76k12á65l89a 2357484120330

Zakázat cyklistům na cyklostezkách i jedno malé pivo není prevence ale buzerace. A nevím, co myslíte tím, že pro alkohol to neplatí ani tam. V Německu je pro řidiče povoleno půl promile, pro cyklisty platí 1,6 promile.

+6/0
27.8.2016 10:52

B59o21h79u80m61í29r 43Š38i68m92e91k 3421460214934

Mluvíte mi z duše! Současná socialistická buzerace vede k neschopnosti samostatného, svobodného myšlení a snižuje naší osobní odpovědnost!

Nabouráš auto v opilosti? Odebere se ti řidičák. Ale ne: někomu áno někomu ne!

:-)

+3/0
27.8.2016 11:31

V20l80a84d71i94m61í86r 35H63r57u78b19ý 4317843404279

Srávně. Žádnou buzeraci. Žádná světla na křižovatkách. Žádnou přednost zprava. Nabouráš, zaplatíš.

Pero nechápavé: kde končí hranice nutné regulace a začíná buzerace.

A co je mně platný trest pro řidiče, jsem-li (i díky jeho opilosti) doživotní mrzák?

+1/−2
27.8.2016 11:43

P95e42t55r 75S65k79á50l59a 2937474330910

A kriminalizováním toho, kdo si dá na cyklovýletě jednoho rádlera ("radeln" německy jezdit na kole) snad vyloučíte možnost, že Vás někdo opravdu opilý v autě zmrzačí? Léta se u nás jízda na kole pod vlivem neřešila formou restrikcí. A znáte nějaký případ, kdy někoho zmrzačil "opilý" cyklista? Tím opilým myslím tu nesmyslnou interpretaci, že opilý je každý, komu naměří víc než nulu.

+1/0
27.8.2016 12:12

K43a47r44e22l 40V89a70l79i53š 7629396378972

Kde končí hranice nutné regulace a začíná buzerace:

Když se řekne nulová tolerance.

+3/0
27.8.2016 13:06

V34l53a26d14i49m33í16r 82H62r74u46b14ý 4657283534119

Aha. 0,05 o/oo už ne?

Když se Vámi uváděné řekne v případě vražd?

0/0
27.8.2016 13:38

B44o21h11u23m63í42r 29Š19i44m96e90k 3941680474514

Trocha demagogie, že? A máme příspěvek!

Lepší socialismus než kapitalismus? Lepší regulace než svoboda?

Doživotního mrzáka umí udělat i střízlivý řidič!

+2/0
27.8.2016 13:49

V78l26a48d67i54m95í42r 89H96r98u85b60ý 4847683754359

Ano, trocha demagogie. A bojuji s ní dovedením ad absurdum. Což je jedním z důkazních prostředků logiky (a matematiky).

PS: Samozřejmě, že bourat umí i střízlivý řidič - jen u toho s alkoholem je významně větší šance. Zbytečně větší - chlastat se nemusí.

0/0
27.8.2016 18:22

S34t52a35n52d28a 27N36o83v69á20k 8969933156354

:-)...Vladimíre, sdělte mi, prosím, kolik nehod zaviní řidiči s alkoholem! JSem zvědav. ! !

0/0
28.8.2016 13:14

B24o86h93u37m93í34r 48Š78i84m55e47k 3781200254634

Jo, lepší je držet se hesla: Nechlastej, když to neumíš!

0/0
29.8.2016 13:13

V56á68c34l74a31v 64V70a25n21ě97k 3592975212837

Dobrý den , vše co psáno ANO , jen bude problém s výkonnostním běžně nadopovaným cyklistou .Ono se mu jedno pivo sečte s použitým dopingem a bude problém .

0/0
27.8.2016 12:21

B83o84h45u94m91í72r 70Š72i90m41e80k 3111840724504

Jo, pane Vaněčku, to nesmí dopovat...

0/0
27.8.2016 13:44

V96l80a48d25i67m16í63r 38H69r39u14b58ý 4267773264949

Nepltí, že by tam nebyly limity. Které tak vehementně v prvním příspěvku odsuzujete.

0/0
27.8.2016 11:40

B73o50h67u11m70i62l 42M25i33c89h85a94l 3435424495631

Navíc jedno malé pivo stěží vede k překročení hranice 0,2 promile, takže když testovaný požití nepřizná, nemůže být ani postižen.

V tomto ohledu je zákon pitomý už dnes, když vyžaduje přísnější limit, než je fyziologický.

0/0
27.8.2016 11:42



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.