Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H42a77n60a 17V29l82k17o80v38á

11. 8. 2016 14:59

Tak jsem si přečetla i vyjádření nějakého činovníka z českého cyklistického svazu...Vymlouval se, ale na přímou otázku o zodpovědnosti za nastudování pravidel odpověděl, že tu nese reprezentační trenér...kterého ovšem ženská cyklistická reprezentace nemá.

V tom případě, u vědomí, že "národ" mne ukamenuje, padá zodpovědnost na Nováka, který Sáblíkovou připravuje.

1 0
možnosti
PP

Ano, také jsem se o Novákovi zmínil, ale také opatrně. Asi si toho vzal moc a spoléhal na ty desítky funkcionářů ČSC.

0 0
možnosti
MS

Nejblíže k závodníkovi má jeho trenér. Ten by se měl především postarat, aby jeho svěřenec měl potřebné informace o nominaci. Tím samozřejmě nevyvazuji z odpovědnosti i funkcionáře.

2 0
možnosti
IS

Nechcete toho po funkcionářích trochu moc? Zejména těch sportovních? ;-)Díky za článek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,24
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.