Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

burden

10. 6. 2011 11:01
dejte mi pokutu

Operovali mi laserem hodne dioptrii a musim za slunecnich dnu nosit tmave bryle jinak prijdu o oci. Jinak vidim skvele. Takze podle vas mam za volantem dostat pokutu kvuli tem brylim? Neb velky bratr se chce koukat kamerou kam jezdim a ze jsem to opravdu ja?

Kdyz mluvite o Americe, nejakou dobu jsem tam pobyl. Serif vas musi fyzicky ulovit, zadny snimek z zadne kamery by mu u soudu neprosel. Kdyz uz pro nic jineho tak proto, ze ty kamery a radary nocni ridici sestrileli ze sloupu brokovnicemi uz kdyz to policie poprve zkusila.

Tak si zjistete priste realie 

0 0
možnosti
PP

ippokorny

10. 6. 2011 12:58
Re: dejte mi pokutu

V současné době jste již sledován, takže nic nového by nepřibylo. A týkalo by se to pouze těch, co přestupují zákon. Když někde projedete a neporušíte nic, není důvod vás evidovat. Pokud porušíte, tak nás musí zajímat, kam jede problémový řidič.

A musíte uvažovat v rámci Evropy, ve Velké Británii se také kamery nerozstřelují.

0 0
možnosti
PM

petrik1960

10. 6. 2011 10:50
Žádné BODY

se neodebírají. přidávají se!!!! A nedělá to police !!!!! Nepište mo věcech, kterým vůbec nerozumíte. Pak jste za škrholu.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

10. 6. 2011 12:12
Re: Žádné BODY

Někdy to musíme zjednodušit, aby to pochopili i prostí lidé. Třeba body se mohou přidávat jako plusové či minusové a i naopak, ubírat. A kdo ví, jak jaký je rozdíl mezi normální  a pověřenou obcí. P.P.

0 0
možnosti
PH

petrph

10. 6. 2011 10:29
Řečeno jinak

Co znamená řešit přestupky?Chápal bych to ve smyslu potrestat skutečného viníka a tím docilovat zvyšování bezpečnosti provozu. Ale řešit přestupky ve smyslu že můžu dát  pokutu někomu kdo za to třeba nemůže???

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,24
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.