Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J i ř í

26. 11. 2009 20:46
Podobná zkušenost

I mně přišla do dat. schr. zatím jen jedna zpráva - taky omylem. Při vracení této zprávy nejde napsat text jen tak, ale s pdf jsem se nevyráběl - přece jen lze napsat text do kolonky "věc". Tak jsem jim jako "věc" napsal celé sdělení o tom, že mi poslali špatnou zprávu.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

26. 11. 2009 20:53
Re: Podobná zkušenost

Já měl pocit že toho chci toho říci více než 1 řádku. A komunikace s úřady by měla vypadat úředně, nejde o mail kámošovi.

P.P.

0 0
možnosti
BB

Zuzana.

26. 11. 2009 20:06
zlatej papír :-)

To mě jen přesvědčuje, že si tuto vymoženost pořizovat nebudu a budu s úřady i nadále komunikovat prostřednictvím papírových dopisů. Taky to není nic bezchybného (víme, jak funguje ČP, že...), ale na to, co popisuje tento příspěvek, bych prostě nervy neměla...:-)

0 0
možnosti
N

nicknamed

26. 11. 2009 18:54
ds

zalozit datovou schranku neni problem, nainstalovat vse potrebne i s certifikaty take ne, kdyz to nejede v IE8, necekam dva dny a otevru to ve FF35 nebo O10, posilat pdf soubory take ne, tim spise, ze autor clanku uci informatiku. u pravniku je treba reagovat, staci jakakoliv reakce, i kdyz vam poslou ze soudu dopis, ze mate neco platit, protoze nekdo jiny si stezuje, tak musite napsat i treba jen to, ze dotycni lzou a ze nic platit nebudete a hned se v tom zacne soud patlat, nic nedelat ohledne takovychto dopisu je v nasi zemi velmi nebezpecne.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

26. 11. 2009 16:56
Jednou je to musí přestat bavit!

Tak jsem dostal další zprávu z okresního soudu, tentokráte od jiné úřednice, mám dodat technické průkazy od svých aut. Hm, asi jim odpověď za 24 hodin ještě nedorazila. Ihned po příjmu zprávy jsem jim volal a nikdo to nezvedal. Víte co, já to budu ignorovat. Jednou je to musí přestat bavit! P.P.

0 0
možnosti
AH

nyny.

26. 11. 2009 16:03
no jsem si to hnedka myslela, že nebudu jediná

Asi každý nemáme dobrý pocit, když přijde něco doporiučeně či s různými pruhy, alespoň já vždycky dostanu strach, co že se to přihodilo.Tak jsem si zřídila schránku, abych nic nezameškala a ejhle, hnedka tři korespondence od různých soudů.  A když jsem to otevřela, nechápala jsem, až jsem musela prozkoumat dokumenty podrobně a proti své vůli, anžto mám velmi hluboce zakořeněno nečíst cizí dopisy. Byly to kompletní soudní dokumenty rozsudky a návrh na nějakou dohodu, které zasílaly soudy nějaké advokátce mající shodné jméno s mým. Pouze jméno!!!C toho jsem v hrůze pochopila, že číselníky adresátů v systému musí být jeden velký diletantský malér. POslala jsem sice odpověď, že mi to nepatří, ještě jsem i zavolala oněm advokátům, aby věděli, že jim něco bylo doručeno ačkoli o tom nemají ani páru. Poslala email na datové schránky a ticho po pěšině.Bůh ví, kolik osobních údajů takhle chodí cizím lidem a kolik prohraných a prošvihnutých sporů kvůli doručení/nedoručení lidi postihne.

0 0
možnosti
PH

petrph

26. 11. 2009 12:17
Hádám že jste to vyřešil dobře

Nicméně mě napadají dvě otázky.

1) U koho řešit takováto chybná doručení. Venkoncem, jestli by Vám poštačka předala úřední dopis pro  jiného P., asi by jste jí ho vrátil, ať to doručí jinam, nebo sama pošta   vrátí odesílateli. A mám takový dojem, že datové schránky taky provozuje Česká pošta. Čili by součástí systému mely být podobné "reklamace". Asi si myslí, že je to dokonalá systém a netřeba.

2) Kdyby soud odsoudil dotyčného jiného P.,a předal ho k exekutorovi ,asi by mu předal jeho přesné údaje, t.j, jeho datum narození, adresu,.(v datové schránce  toho moc nevyexekuje:):).Teď bohužel dojdeme k tomu, v jakém stavu jsou vůbec státní registry, odkud berou státní úředníci osobní údaje a adresy občanů.V nejhorším případě se i ten exekutor napřed podívá do seznamu datových schránek, tam nalezne Vás, opíše si Vaší adresu, a přijede rovnou se stěhovákem.

3) Samozřejmě komentář o informačním systému,který umožní vyhledávat osoby jen podle jména, si nechám pro sebe, tohle je slušný server.

0 0
možnosti
JM

JoMe

26. 11. 2009 11:07
...

Pracuji u policie a datové schránky nás zničili, zastavily chod policie, vubec nevime jak to bude dal;-D. Rychle je zrušte

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.