Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je zvláštní, jak čétoidi nadávají svým odpůrcům do dezolátů, ale tu svojí televizi si ze svého neutáhnou a škemrají po "dezolátech" peníze.

0 2
možnosti

L85u29b21o64š 98K18r71i17m60l

12. 6. 2023 13:22

Ve skutečnosti se nehraje o mobilní zařízení v osobním vlastnictví, protože zde by se promítlo zpoplatnění maximálně pro velmi malou skupinu domácností bez televize, ale hraje se o zpoplatnění zařízení ve vlastnictví firem. Ty platí za každá rádio, televizi a teď nově je pokus zavést poplatek za každé zařízení umožňující přehrávání obsahu. Zde hledejte obrovský nárůst příjmů a ještě případně v navýšení poplatku pro domácnost.

2 0
možnosti

Jsme pětičlenná rodina, každý z nás tím pádem platí tv poplatek 0.90 Kč denně. Pořiďte si hodně dětí, budete mít poplatek na osobu relativně nízký.

4 1
možnosti

Možná by bylo jednodušší místo pořizování dětí, kdyby ČT přestala parazitovat

0 2
možnosti

Pokud jste kuřák a milovník piva, mohl byste si odpustit krabičku cigaret a v Praze tři piva jednou za měsíc.

Takhle holt budete hrozně trpět, ale můžete si na sociálce požádat o podporu.

5 9
možnosti

Svět je nespravedlivý, nevolil jsem SPD ani ANO a přesto tyto obskurní instituce dostávají i z mých peněz státní podporu, Co s tím nadělám? Ale na sociálku nepůjdu,

8 6
možnosti
Foto

To záleží na tom, co v TV sledujete. Podle toho, co píšete, jste asi masochista.

3 5
možnosti

No je to otázka nastavení...bohužel

Mě se zas nechce platit zdravotní daň , aby ji vyčerpali důchodci...

Nebo penzijní daň, aby ji vyčerpali důchodci...

Bohužel svět není ideální...

2 6
možnosti

Máte jistotu, že až budete důchodce, budou na vaše léčení platit mladí. To srovnáváte nesrovnatelné. (Ale je fakt, že kdyby se místo zdravotní daně platilo soukromé pojištění, zdravotnictví by fungovalo líp, o tom tady zrovna píše Šichtařová a Vavruša)

2 0
možnosti

TV přístroj nevlastním a nikdy jsem ho nevlastnil a teď mám platit poplatek za ČT, za to že mám počítač a mobil. Ještě že máme pravicovou vládu, v čele s ODS, která ROZHODNĚ NEBUDE ZVYŠOVAT DANĚ!, co by se teprve dělo, kdybychom měli levicovou. V zemi je důležitý sociální smír mezi bohatými a chudými ale taky smír mezi státem a občanem - čím víc se stát bude chovat svinsky, tím častěji se lidi budou vyhýbat placení čehokoli státu a ten nakonec vybere míň. Platím rozhlasový poplatek za to že mám přístroj i když ho nevyužívám ale měl jsem kdysi období, kdy jsem si to někdy pustil. Takže ochotně platím, ale tohle už je trochu moc velká zlodějna, takže si počkám jak bude stát zjišťovat vlastnictví přístroje, že není firemní a jestli opravdu pokutuje 10.000,- Kč a podle toho se rozhodnu ...

4 3
možnosti

Na ČT se občas podívám, ale víc mi vadí poplatky za ČR, protože to jsem nikdy v životě neposlouchal, ani jsem se nepokoušel to naladit.

3 0
možnosti

Tak se odhlaste, já jsem to udělala bez problémů.

1 0
možnosti

Spravedlivé by bylo, kdyby důchodci platili za televizi dvojnásobek, protože na ni koukají v průměru jistě dvakrát více, než my pracující.

3 11
možnosti
Foto

Já myslím, že když se nad tím člověk trošičku zamyslí, tak spravedlivé by bylo to, aby si prostě a jednoduše ČT platil ten, kdo se na ni chce dívat. Tedy stejně jako je to s hromadou jiných placených (zahraničních) kanálů. Když si je neplatíte, zkrátka je nenaladíte. Nevidím v tom jediný problém. Naprosto spravedlivé, nikdo si nemůže stěžovat. Všechno ostatní jsou pouze výmluvy, záminky a obligátní kecy v této nádherné, vůbec ne pouze papírové a mafií prolezlé demokracii. :)

PS: Nenechte "vrchnost" rozeštvávat nás navzájem, copak jim to chcete tak ulehčovat? Je třeba hledět tam, kde to zlo vzniká. ;)

11 2
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.