Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TD

"Moje další auto určitě nebude auto za milion či elektroauto."

A bude snad Vaše příští auto nějaká ořezaná hrůza bez klimy s maximální rychlostí 90 km/h? Dost o tom pochybuji, takové auto si může koupit jen masochista. No, hlavně, že nebude mít e-call, tím se to zásadně vylepší...

Kolik by to Vámi navrhované vozítko muselo stát, aby vůbec někdo byť jen začal uvažovat o koupi? Dacie Sandero začíná na 211 tisících, s klimatizací na 227 tisících. V bazarech jsou pak Dacie k mání už cca od 60 tisíc. Tomu se nedá konkurovat, resp. dá, ale díra na trhu to není, marže budou velmi nízké.

A proč to má vlastně Škodovka dělat? Pokud je cílem vydělat co nejvíc peněz, tak si nevede špatně a takový projekt by byl krokem zpět. Pokud má být cílem prodat co nejvíc aut, tak si taky nevede špatně (vyrábí téměř milion vozů ročně). Ani v ČR si nevede špatně - má zde zdaleka nejvyšší podíl (přes 30 %), druhý v pořadí Ford daleko zaostává s nějakými 8 %. Proč by měla Škoda v ČR za každou cenu usilovat o ještě vyšší podíl a produkovat jakási vozidla druhé kategorie?

0 0
možnosti
TD

Pardon, koukal jsem na staré statistiky. V roce 2018 má ale Škoda v ČR v nových registracích pořád přes 30 %, jen Ford se někam propadl a o druhé místo se přetahuje VW a Hyundai (oba kolem 8 %). Dacia má něco kolem 6 %, takže k "ovládnutí trhu" má v ČR stále dost daleko.

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.