Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Pokorný, moc Vám za článek děkuji. Jeden z mála co má hlavu a patu! Kéž by takových bylo víc R^

0 0
možnosti

Každý zloděj vždy tvrdí, že je nevinný. A soudit na jeho vinu či nevinu podle PR článků v novinách se mi zdá divoké.

Jinak vývozu letadel L-159 vždy bránili Američané, takže obchodnické hvězdy jsou na nic, je to čirá politika a my vždy srazíme kufry a trh si vezmou Američané.;-(

0 2
možnosti

Ano, já to bral tak, že v USA mají poroty. A nechápu, proč by tomu bránili Američané.

0 0
možnosti

Šlachtovi lidé mají očividně problém s účetnictvím. Příště se nahrnou do Správy státních hmotných rezerv a zatknou tam všechny od ředitele až po uklízečky. Po přecenění zásob (podle aktuálních cen ropy a ropných prodůktů) se tam musely ztratit stamiliony... ;-)

2 0
možnosti

A co do Národní banky, až budou bankéři zase srážet kurz koruny?:-)

0 0
možnosti

Dnes jste mne svým článkem a zdravým rozumem velmi potěšil.

3 0
možnosti

Zapíši si to do kalendáře...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.