Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Na ty nové pohádky jsem se chtěla dívat, ale ani jednou jsem to nevydržela :-(.

3 0
možnosti
JB

Vnímam to presne opačne. Možno i proto, ze jsem Slovák a vim jake to je nemít kvalitni veřejnou TV vnímám ČT jako jeden z důvodu proč jsem se do CR přistěhoval. ČT je možna ta nejlepsi veřejná TV sveta. Minimalne důstojně konkuruje BBC. Ve všech oblastech si udržuje vysoký standard a je významným statotvornym prvkem. Koncesionarske poplatky jsou za to co člověk dostává velice malou platbou a platím je rad. To ze občas nevyjde nejaka pohádka he z celkového pohledu zcela marginální.

0 6
možnosti
KD

Upřímnou soustrast k vašemu rozhodnutí. Vaše laťka kvality je neuvěřitelně nízko.;-(

4 0
možnosti
KD

Všechny nové pohádky nejsou špatné, ale většinou je to taková Partička pro děti.;-)

Ale když televize vysílá zábavu pro dospělé, tak nemít archiv, nevím co by dávala.8-o

2 0
možnosti

z novodobých pohádek se, dle mého názoru, povedla pohádka Tajemství staré bambitky. Je vtipná, příjemní herci, hezké písničky...letošní nové pohádky byly, opět z mého pohledu, příšerné. To nebyly pohádky, ale jakési pokusy natočit něco rychle, levně a aby to aspoň trochu plnilo status pohádky..tudíž svatba na konci - princ a chudá "popelka", či princezna a chudý "popelák" ....

večerní pořady na ČT? Jako bych se zmáčknutím čudlíku na ovladači přenesla mezi dinosaury

7 0
možnosti

Vidím to stejně. V tomto případě určitě neplatí, že opakování je matka moudrosti. To už by ti, co sledují ČT1 ve večerních hodinách (a o vánocích i přes den) museli být přemoudřelí.

Ale zase člověk dobře pochopí, za co pan ředitel dostává tučné odměny. Takhle musí vyjít s rozpočtem snad úplně každý.

0 0
možnosti
MM

Dospělému chlapovi ( alespoň fyzicky) se nelíbily pohádky a hned je mazec. Za naše daně, skandál, zrušit, zadupat!

0 2
možnosti
JF

J75a18n 46F37r13o70l67í53k

28. 12. 2014 23:22

Díval jsem se a nechci hodnotit. Musel bych se zeptat vnuků. Pohádky přece nejsou psány a natáčeny pro dospělé. Jsem ale rád, že ČT investuje do pohádek a naše děti se nemusí dívat stále na ty stejné. Rozhodně lepší než některé přiblblé seriály.

0 0
možnosti
Foto

A to já jsem rád opět shlédl filmovou pohádku ,,Anděl Páně", což je jedna z těch novodobobých pohádek, na kterou se dá podívat.:-)

3 0
možnosti

Víte - to je prostě generační záležitost...jako moje maminka považovala nejhezčí pohádku Princeznu se zlatou hvězdou na čele, já Šíleně smutnou princeznu, další generace Princeznu ze mlejna - tak za 10 a více let  budou dnešní děti nadávat na nové pohádky a vzpomínat, jak hezké byly ty pohádky z jejich mládí;-D...tak jde prostě život

1 0
možnosti
RK

No princezna ze mlejna je sice koukatelna pohadka, ale nejhezci? To snad ne, takova generace nemuze existovat :)

0 0
možnosti
RK

Otazka verejnopravnosti media je na zvazenou. Nevadilo by mi platit konsesionarske poplatky za verejnopravni TV, ktera je neutralni, vyvazena a prinasi pravdive informace. Ve chvili, kdy u nas zadne nezavisle, vyvazene a neutralni medium vpodstate neexistuje, jsou to skutecne vyhozene penize.

3 0
možnosti
KD

Jenže to by museli vyhodit celé vedení a celou redakci Zpravodajství včetně střihačů;-D Jenže americký velvyslanec Schapiro by se jistě ozval.!!

1 0
možnosti
PK

Lze vůbec novou skvělou pohádku napsat ev. natočit? Napadá mé souvislost s repertoárem dechovky - zde také nic lepšího nejde stvořit než klasiku, kterou známe.

1 0
možnosti
Foto

I46v22a36n 16M16a81r96e20k

28. 12. 2014 20:14

Nynější "rádobypohádky" nebrat ! ! ! Zlatý J.Werich R^ R^ R^

4 0
možnosti
Foto

Jo! Byl jednou jeden králR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,25
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.