Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

11. 3. 2011 10:56
neboli, na věčnou památku

Nezapomeňme že před pár dny jsme měli památku Vítězného února. V březnu 48 už to rudí komisaři STB brali po bytech hlava nehlava a evidovali, pardon prohledávali, zatýkali a konfiskovali.

Takže, aspoň každých 10 let připomínka, aby lidi nezapomněli...

0 0
možnosti
A

APEG

11. 3. 2011 9:34
Dostali jsme oznámení

od paní komisařky. Že přijde mezi 10-14 nebo mezi 18-20, ačkoli mi někdo říkal, že takové rozmezí vůbec dávat nesmějí. No nevadí. Soused tvrdil, že někdo zvonil už okolo půl šesté. Byla jsem zvědavá, zda se objeví tedy ještě ve stanovený čas, ale nikde nikdo.

0 0
možnosti
F

Faustino

11. 3. 2011 9:22
Dnes

jsem se díval na databázi sčítacích komisařů, zda tam je uvedena naše komisařka.

Není.

Tak nevím, není falešná?

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,24
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.