Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Antonín, topič

22. 2. 2011 8:53
Tak,

co nám povíte teď?

0 0
možnosti
S

sisasy

7. 2. 2011 12:13
hezkýýý

R^

0 0
možnosti
TK

damiano

3. 2. 2011 10:43
bývávalo

Taky jsem strávil nějakou dobu na severním ostrově a život je tam opravdu o dost jednoduší, tím neříkám že lepší! Co se týče té morálky a chování, jednou jsem tankoval pozdě večer u samoobslužné pumpy u velkého supermarketu ( bylo už zavřeno) . Spokojeně jsem odjel a tuším za dva dny zjistil že nemůžu najít kartu, což je na Zélandu trochu problém, tak vylučovací metodou jsem došel na to, že zůstala na terminálu u pumpy. Jel tam a zkusil blízkej market a jejich Info, kupodivu ani po mě nechtěli žádnej doklad a dali mi vybrat z několika !!! karet podobnejch neštastlivců jako já, moje tam byla tak jsem poděkoval a šel po svým!!! Nálezce mé karty jí tam musel donést další den kdy už měli otevřeno, chtěl bych to vidět u nás!

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

3. 2. 2011 11:05
Re: bývávalo

Já bych to chtěl vidět kdekoliv jinde na světě.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

3. 2. 2011 10:33
To bylo tak,

Kuba seděl celý život za pecí. Jednou však vyrazil do sousedního údolí, a vrátil se s očima navrch hlavy. Všem dokola vykládal, jak je tam nebe modřejší, tráva zelenější, mléko bělejší a voda mokřejší. No, byla to tenkrát věru dobrá zábava!

0 0
možnosti
PP

ippokorny

5. 2. 2011 10:57
Re: To bylo tak,

A jinej českej Kuba sedí pořád doma ... a nadává ... P.P.

0 0
možnosti
OC

Ovocna chut

3. 2. 2011 9:22
ANO!

Tisickrat palec nahoru. R^ Cesky bordel jste popsal naprosto presne a vystizne! Bohuzel...

0 0
možnosti
M

Mira4

3. 2. 2011 9:14
Špidla už má taky mladou?

To mně nějak uniklo...

0 0
možnosti
BK

Bohouš Koukal

6. 2. 2011 17:29
Re: Špidla už má taky mladou?

Nesmysl... jen dvě vnučky :-)

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

3. 2. 2011 8:22
Autor

buď žije v nějakém jiném Česku, nebo záměrně lže. Auto si půjčuji tak, že si na recepci hotelu vyzvednu klíče, poté je tam vrátím, s půjčovnou komunikuji pouze po telefonu. Nikdo nic nekontroluje. Ostatně, převodovku z půjčovaného auta by si vzal jen člověk s totálním vrakem, které ovšem zase v půjčovnách nemají.

---

Chápu, že je autor unesen výletem ze své vísky, ovšem přísloví "všude je chleba o dvou kůrkách" není jen mluvení do větru.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

3. 2. 2011 8:26
Re: Autor

Stejně jako v článku doprava - autor se může rozplynout nad pohodovostí dopravy na NZ, bohužel statistiky říkají, že skutečnost je jiná.

0 0
možnosti
VP

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

3. 2. 2011 1:56
O Zélandu jsem četl spoustu hezkých věcí

Jen nevím to základní: Jak tam z tohohle bordelu přesídlit.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

3. 2. 2011 7:36
Re: O Zélandu jsem četl spoustu hezkých věcí

Půjčte si tlustého průvodce s DVD, je tam návod. Musíte umět práci, která je tam žádaná a musíte tam nějaký čas pracovat. Myslím že třeba elektřikář, instalatér se bez problému uchytí.   A za nějaký ten rok dostanete občanství. P.P:

0 0
možnosti
AF

Toli

3. 2. 2011 0:57
Slávistický homelessák - bývalý

R^R^

0 0
možnosti
FM

fr-mottl

2. 2. 2011 23:25
dela se s tou cizinou porad stejna chyba

Cech vyjede ven a vidi poradek, ze se nekrade, korektni jednani.

Zde se nesmi zapominat, ze ve vsech tech zemich uz to maji 50, 60 let zavedene. Mozna si nekdo rekne, ze 20 let je dlouha doba, ale to je nesmysl. Ani v tom Nemecku neudelali ten hospodarsky zazrak za tejden. A to maj jinou naturu.

Podle me je treba ovsem hospodarskych korektur. Kdyz clovek projizdi nejakou nemeckou vesnici na konci sveta , tak je tam prumyslova zona a tam je 10,20 firmicek. V takovych firmach nema cenu delat korupci, tam se neda nic ukrast. Orientace na velke molochy byla podle me nejvetsi chyba Klause a tech jeho poradcu.

0 0
možnosti
PS

Paul Sulc

3. 2. 2011 1:34
Re: dela se s tou cizinou porad stejna chyba

 NADE HRADEM, PODE HRADEM

KRADU, KRADES, KRADE, KRADEM.

NA TO JE TA REPUBLIKA,

OD "TATICKA" MASARYKA/

Tak tohle se zpivalo uc pred valkou. Nesvadejte kradeni na komunisty, Cesi jsou proste ksindl a pokud vim, v kradeni jsou v Unii na "cestnem" prvnim miste.

0 0
možnosti
  • Počet článků 303
  • Celková karma 9,24
  • Průměrná čtenost 2383x
Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.