Osobní

Pavel Pokorný

Odpovídám na otázky pro Zdeňka Pohlreicha

Tento blog je zveřejněn jako soukromý. V dnešním TV Magazínu jsem našel otázky pro známého kuchaře Zdeňka Pohlreicha a jeho odpovědi. Určitě se s otázkami redakce nadřela, tak jsem si z nudy řekl, co bych odpověděl já.

2.9.2015 v 9:39 | Karma článku: 6.20 | Přečteno: 192 | Diskuse

Pavel Pokorný

Ano, malé děti jsou roztomilé ...

Pomáhal jsem 3 hodiny hlídat na chalupě dvě blonďaté roztomilé malé holčičky (2+4 roky) a poté jsem večer šel zničen brzy spát. Asi jsem již zapomněl, jaké to bylo, když byly děti malé, spíše chápu, proč někteří lidé nemají děti či mají jen jedno, obdivuji rodiče, co jsou na rodičovské dovolené.

15.9.2008 v 8:31 | Karma článku: 9.04 | Přečteno: 1101 | Diskuse
Počet článků 303 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2383

Další blogy na Myriada.cz.
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
   Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.